Imån bär det av..



Imån är det dags att ta tåget till Sandviken, känns mysko på något sätt. För det första så är det ingen julstämning what so ever, sen känns det bara konstigt att åka tillbaks. Jag ska jobba lite med på akuten så det känns kul o få träffa jobbakompisarna igen.

Väskan är nu färdigpackad, nästan färdig iaf. Hatar o packa, så jobbigt att avgöra vad man borde ta med sig och inte. Man glömmer oftast något eller så ångrar man sig sen att man inte tog med sig just den saken. Inhandlade julklappen till systeryster Linn med idag, trots all julbelysning så är det svårt att få någon julkänsla när det är grått, mörkt och regnar haha!! Men folk shoppar julklappar ändå!!

Hade engelska exam idag, tror det gick bra. Känns skönt nu, för nu är det bara 5 månader kvar på hela utbildningen. Ska bli så skönt när det är slut. Två år gick ändå fort, vidare studier  i höst. Känns som man inte riktigt är redo att stanna här utan jag vill utvecklas och utbilda mig mer.

Hittade ett hösttäcke till snygga Bella idag, runt 100-lappen dessutom, plus i kanten. Jätte gulligt, hon blev jätte glad. Jag vet att det kanske låter konstigt men Bella är verkligen en hund som älsklar kläder, hon hoppar och skuttar när man visar henne något som hon ska ha på sig och kastar sig nästan sig in i klädesplagget. Hon är så sööt hahaha!! Hon ligger och sover i mitt knä nu, knähund kan man lungt säga.
Nu ska jag ta en dusch, fixa håret och gå o sova. Helt seg känner jag.

Måste bara nämna att Saga är en rolig figur, hon tycker det är så roligt när posten kommer och hon hatar räkningar. Hon skakar, biter och äter upp dem!!! Idag trilla hyran ner och den är nu helt mördbultad hahaha, Saga är en grym hund. Jag hatar räkningar jag med. Bra jobbat Saga, duktig hund!!!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej vännen!

På hemmaplan nu? Hör av dig om du har tid å lust å ses å om det blir nå träffas med alla andra å så :)

2008-12-21 @ 11:49:07
URL: http://s860425.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0