Bra bok utläst...

Två och en halvtimme tog det för mig att logga in på min blogg, under dessa minuter har jag försökt med alla möjliga kombinationer haha!!! Trodde min blogg var förlorad :(
Men tillslut loggades jag äntligen in, YES!!

Jobbat idag, blir två dagar till nästa vecka. Känns bra, lite extra pengar för en gångs skull. Igår var det julafton oxå, ärligt så känns det skönt att det är överstökat, ett helt år kvar tills nästa år. På fikapausen satt vi och tjatade om detta, i stort så är alla glad att det är färdigt med allt vad julen innebär.
Läste ut en grymt bra bok nu ikväll med "Confession of a shopaholic" såå bra. (Finns på svenska oxå) Rekommenderar verkligen att läsa hela serien, ser fram emot nästa bok men den ligger på hyllan i Jönköping så jag får vänta tills jag drar mej hemmåt.




Engelska böcker är något jag föredrar, mycket roligare att läsa. Sen förbättras engelska med, är ju ett plus. Imorgon är det fredag, veckan går fort. Ska ta de lungt, sova ut. Inte ställa väckarklockan på 5:20 ska bli väldigt skönt. Men jag tror doggsen kommer väcka en runt 8, men sen kan man bara krypa ner i sängen igen haha!!

5 månader kvar på utbildningen sen är jag färdigutbildad vårdadministratör. Känns konstigt, just nu vet jag inte hur det kommer bli sen. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Frågan är bara vad jag vill bli???
Inte en lätt fråga....

Kanske tar ett år off med vidare studierna, jobbar? packar resväskan?

Kommentarer
Postat av: C a m i l l a

Den boken lät som någonting för mig det... =)

Mmm, alla var överens om att det är skööönt att julen är över vid fikat i går. Tråkigt och konstigt att det ska behöva vara så. :(

Ha nu några sköna lediga dagar, så ses vi nästa vecka igen - innan du drar vidare hemåt Jönköping igen.

Och vet du inte vad du ska göra i sommar är du välkommen till oss! =))))

K r A m!

2008-12-26 @ 09:44:32
URL: http://www.camillaslillablogg.blogspot.com
Postat av: C a m i l l a

Nä, vad tråkigt att Saga varit vaken så mycket i natt också. Tycker synd om dig som aldrig får sova! Kram gumman!

2008-12-26 @ 12:00:24
URL: http://www.camillaslillablogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0