Nytt, tufft men sååå roligt..



Igår prövade jag för första gången Powerplate, intro var på 30-45 min men man tränar egentligen bara 10-15 minuter och helst 2-3 ggr i veckan med 48 timmar däremellan. Fy fan vad roligt det var, vissa övningar var sjukt jobbiga haha. Till er alla som inte har provat på Powerplate än måste ja bara säga, Gör det!! Så roligt. Det var inte lätt att gå ner för trappor sen haha!! Ryggövningarna som gjordes känner jag verkligen av idag. Fick sån engergi efteråt igår av o träna så lite så nu blir det träning på schemat framöver; Poweplate, gym- och gympakort på Friskis och promenader med min nya stegräknare. Jag hoppas bara man har möjlighet att få in det i det dagliga schemat haha!! Ska väl gå till en viss del.

Just nu rullar tvättmaskinerna i tvättstugan, äntligen, har inte tvättat på 2 veckor nu, någon dum mupp till granne tog ju min tvättid sist. Så jag är jätte glad över att få tvätta nu, spelar ingen roll att man klev upp till 07:00 vovven Saga väckte mig ändå vid kvart i 7 för morgonpromenaden. 

Nu blir det plugg hela dagen, LIA-rapport ska skrivas, engelska läxa ska göras, egentligen franska och spanska med (men böckerna har ja inte fått än) och även borde man nog göra lite övningar i kodningen. Vi har ju börjat med kodningskursen nu, det är omkring 50 000 koder vi arbetar med. Pust, kan säga att jag var jäkligt trött igår. 

Godmorgon alla morgonpigga!!! 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Det där lät som rolig träning, å sen att det inte tar så lång tid varje gång :P

Mindre kul med tvättstuga och bokningar och sånt, det är man redan bortskämd nu med egen tvättmaskin som man kan köra igång när man själv har lust :)



Joo, vi börjar ny kurs på tisdag. Vårdpedagogik och bara kursnamnet säger mig att det kommer bli en mycket skönare kurs, lite mer logiskt tänkande känns det som :) Å sen tror jag det är Palliativ vård innan jul, å hoppas på att jag slipper en omtenta den 20e.

När får du julledigt?

kram på dig.

2008-11-08 @ 10:40:06
URL: http://s860425.blogg.se/
Postat av: Anna B

Låter perfekt det där Maddis, som något för mig :-). Vi har införskaffat en crosstrainer, eller rättare sagt, vi hyr den from igår. Den är stor och stabil och verkar riktigt rolig. Både jag, pappa, Linn och Tuva tränade på den igår. Ska försöka köra ett pass varje dag, kortare eller längre spelar ingen roll, bara jag kör en stund. Ska ge mig sjutton på det. Stegräknartävling på jobbet blir det efter jul. Ska köra hårt då :-). Just nu tycker jag det är rätt trist att gå ut i mörkret. Mörkt när man går till jobbet och mörkt när man kommer hem. Får passa på och insupa ljus på helgerna, om solen tittar fram HOPPAS! Kramisar till dig. Ser fram emot nästa inlägg i din färgstarka fina blogg.

//Anna

2008-11-14 @ 17:32:29
Postat av: Anna B

Glömde,,,, lycka till med koderna och allt annat plugg, du är tuff du och duktig som orkar.



kramisar igen

2008-11-14 @ 17:34:06
Postat av: micke

Hej!



Vill bara säga att jag saknar dig! Puss puss...

2008-11-16 @ 15:41:15
URL: http://berglings.pixyblog.com/
Postat av: Sandra

vart har du tagit vägen tjejen????

hoppas allt är bra :) kramar

2008-11-28 @ 11:59:06
URL: http://s860425.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0