Snart slut på hösten


En höstbild från igår.



Vi har fått världens bästa engelska lärare haha, hon är så rolig. Kommer ifrån Storbritannien, hon har en sån humor  och hittills har lektionerna varit intressanta. Känns skoj!! Imorgonon börjar kodningskursen, känns inte lika roligt. Men jag lovar att jag inte ska förska ha en sådan negativ inställning till kursen innan jag vet ens vad det riktigt kommer att handla om. Så vi får se.

Ska iväg på spanska lektionen vid halv 6, Hanna och jag har inte fått böckerna än men vi får väl klara oss på Hola!! under lektionens gång. Haha!! Hoppas det är rolig klass, så att det inte blir sån där jobbig stämning. Var ju på registrering i måndags och det kommer bli så att jag får läsa franskan på distans eftersom inte tillräckligt många hade anmälts sig. Lite synd, men det är väl bättre att ta det på distans än inget alls. Jag hoppas att det kommer gå bra iaf.

Jag har ju köpt en stegräknare också, igår hade jag den för första gången, kom nästan upp i 10 000 steg och då gjorde jag inget speciellt tyckte jag haha. Men idag är det lite färre, hittills är det 4005 steg, så igår rörde jag på mig mycket mer. Men det är inte försent än, tror jag ska ta en promenad bort till skolan där vi ska läsa spanska, ligger kanske 20 minuter härifrån. Ja tror faktiskt att ja ska göra det, ladda upp MP3 och röra på fötterna haha!!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Du är duktig du som kämpar på :) Man får lättare fart på fötterna med en stegräknare vid sin sida! Bra köp :P

Jag ska ta mig promenader nu efter den här tenta dagen, få lite mer ork och energi då kanske :) Hua, nej dags för duschen å åka till Sandviken snart.. Börjar kl 14.

2008-11-06 @ 12:18:15
URL: http://s860425.blogg.se/
Postat av: C a m i l l a

Hej gumman! Kikar in med en liten kommentar hos dig och ser att allt verkar vara bra.

Kramar! ♥

2008-11-06 @ 12:45:14
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0