Förändringar i köket..




Nu är barbordet borta och ett nytt köksbord är på plats. Blev inte det bord som jag hade tänkt från början men det blev bra ändå, känns ändå bra att man var lite ekonomsik. Igår hade jag tvättid, fyfan vikken idiot granne, tog hela tvättstugan hela dagen. Jag var så irreterad, ringde på hans dörr hur många gånger som helst men ingen öppnade. Pucko! Så nu måste jag vänta en hel vecka innan jag kan tvätta igen för det finns ingen ledig tid innan. Sjukt jobbigt!

Nu är min praktik över, så på tisdag börjar skolan. Men imorgon ska ja registrera mig till spanska steg 1 och franska steg 2. Ska bli riktigt skoj :)
Hittade jätte söta blommor idag med på IKEA, krukorna är egentligen ljusstakar haha.. men ja tyckte de passade fint ihop =P
Eller?

  

Kommentarer
Postat av: Anna B

Fint bord och skitfina "krukor"(och innehåll). Du kan du. Vad kul att gå på Ikea, det känns som det var länge sedan. Det börjar skrika i språktarmen också hör jag. Du är född till det Madde. Kanske det är detoxenergin som visar sig snabbt. Jag brukar bli ett energiknippe när jag har fastat och liknande. Städa garderober och så, som är så trist annars. Jag borde nog också också ;-). Provar assiett modellen nu. Hoppas att det ska hålla i sig ett tag.



Kram kram till dig // Pappa pussar

2008-11-03 @ 18:33:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0