Jaha.. det trodde jag inte

Jag blev erbjuden timanställning av chefen igår på min LIA-praktik. Haha. Utan o veta ordet om det så hörde jag mig själv säga ja. Nu i efterhand så vet ja inte om det var så smart, okej jag har bara varit där i 2 veckor nu - 3 veckor kvar. Men jag vet inte om det är rätt ställe för mig. Jag vet inte, vi får väl se. Det är ju pengar, men ja skulle nog kunna hitta något annat. Ibland blir det inte riktigt så man har tänkt sig.

Idag är det torsdag, innebär att imån har ja dokumentationsdag och får sova ut. Jag slipper gå upp 5 på morgonen, ska bli så skönt. Tufft att gå upp så tidigt. Tisdags sov jag till och med över, inte så smart men ja skyller på telefonen, det är ju dens fel att den inte vela väcka mig eller hur?

Nu har jag städat, känns skönt. Kanske ska finslipa min blogg nu ikväll men jag får se. Ska nog försöka passa på  att läsa lite i en av de engelska böckerna som jag beställde förra månaden. Just nu håller jag på att läsa Confession of a Shopaholic av Sofie Kinsella. Shit bra böcker finns flera stycken som handlar om samma huvudkaraktär. Ni måste läsa dem om ni får chansen, ni behöver ju inte läsa dem på engelska som jag gör - dem finns faktiskt tryckta på svenska med =D

Ska jobba lite med LIA-rapporten också. Kommit ganska långt. Vet inte riktigt vad jag fått för ryck, men det är bra. Saker blir gjorda. Klarade inte sista omtentan på medicinsk terminologi, så jag har en chans kvar att fixa det och det blir inte förän i januari. Så nu kan jag absolut inte misslyckas med någon mer kurs för då blir det inga pengar från CSN i vår. Kanske bra att man börjar jobba lite med, har man en backup. Livet är hårt.

Kommentarer
Postat av: C a m i l l a

Grattis! =) Vad kul att de förstår vilken klippa du är. :)

Och se det som ännu mer praktik/yrkeserfarenhet inför framtida jobbsökning - det är bara bra. Och extra pengar är ju alltid kul. :)

Kram!

2008-10-09 @ 21:18:17
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com
Postat av: micke

Hej!



Roligt att du tackade ja till jobbet! vet att du kommer att fixa provet till slut. alla hälsar...

Postat av: C a m i l l a

Ja, men visst! Det blev en Saga även här, det var faktiskt bonusdottern som döpte henne till det och jag tyckte att hon passade så bra att heta så också. :)

Som en liten saga... =)

Krampårej! Hoppas att det går bra på praktiken/blivande extrajobbet.

Miss you!

2008-10-14 @ 18:45:38
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com
Postat av: Sandra

Aha, va roligt att du lämnade avstamp om din nya blogg så jag kan hålla lite koll på dig igen när vi inte hörs varje dag :)

Vad fin du är i håret på bilderna, du passar i det där! Förlängning? Vilken sort?

Ja jag klarade tentan, känns jätteskönt att ha 2av3 avklarade men ändå är den största kvar.. Kämpar på å så får man se hur de går..

Fick du smset om mary kay, du får säga vad du tycker :) så kanske ja ska sluta va snål ja med å unna mig :P

Måste va skoj att va ute på praktik igen :) Avis är jag! Ta hand om dig du med. Kramar

2008-10-15 @ 15:29:53
URL: http://s860425.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0