Några ord..

Då var det fredag, skönt. Ska möla i mig chips, popcorn, choklad, bilar och ostbågar ikväll. Haha, shit nu när man skrev allt så känns det lite väl mycket kanske. Äh orka bry sig liksom, ibland får man faktiskt. Ska börja min träning snart, efter besöket den 29:e så går det att börja träna igen, om pengarna också vill va med på det haha. Såg att dem kommer att höja CSN nu med 200-300 nästa år, skönt varje krona behövs kan ja säga. Till sommaren kommer jag få inglasad ballkong med, dem har börjat bygga det i huset bredvid nu, så de ska bli skoj. Försöka ta en bild imorgon så får ni se vilken stor ballkong ja kommer få :)

Catta, roligt att du har hittat till min blogg. Saknar dej ska du veta. Saknar er allihop *snyft* Kul o höra att ni inte har glömt bort mig helt. Du kanske borde skaffa dig en blogg snart du med?? :P

Bara 2 veckor kvar nu på min praktik, nästa vecka har ja fullt upp ska på möten, arkivet och personalledningen, sen ska ja vara på ambulansen en dag och ha mitt slutsamtal (nervöst) Vet att dem av mina klasskompisar som varit där tidigare inte fått så bra betyg i utvärderingen så jag vet inte jag hoppas dem godkänner mig bara. Vi får se, just nu vet jag inte hur jag ska göra med timanställningen. Måste fundera mer, känns inte så roligt att gå till jobbet med en klump i magen liksom. Ska anmäla mig till spanska och franska kurs nu med, så jag får se om jag får gå dem. Saknar språk känner jag, alltid något som stått mig nära. Får kanske med mig Hanna på spanska steg 1 med haha, hoppas.

Ne ska nog spana in tv.nu och kolla vad man kan glo på ikväll. Ska göra lite peeling och så med var det planerat. Bloggar kanske lite mer ikväll om ja har något roligt att komma med.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh ska ni kanske läsa spanka steg 1?? då följer gäna ja me också om jag får ?

Pusss

2008-10-17 @ 23:33:00
URL: http://emos.blogg.se/
Postat av: C a m i l l a

Det lät som en helt perfekt kväll. Tack vare bl a dig hittade jag (tyvärr...) Ben & Jerrys och i helgen har vi ätit Chunky Monkey igen. Muuums!

Kram!

2008-10-19 @ 15:34:26
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0