Powerplate, funkar?

Idag har det varit en betungande dag på jobbet, ibland förstår jag mig inte på vissa människor. Jag är trött på att ha ont i magen när jag går till jobbet, att räkna timmarna till nästa rast och kunna andas ut när dagen äntligen är över. Det är sjukt att säga men jag trivs inte där, anledningen=människorna som jobbar där (finns dock några som är helt schysst). Så jag har nog beslutat att tacka nej till timanställningen och ge en förklaring varför så kanske dem tar tag i det och räddar nästa person som börjar jobba där. Dem har svårt att få dit folk som vill jobba där, hm undra varför? Pratade med pappa om det och han tyckte inte jag var helt ute och snurra genom att säga nej till jobberbjudandet, bara jag sa till chefen på ett bra sätt varför jag känner så. Bara tråkigt när man byggt upp massa förväntningar och tycker saker och ting är roligt, så kommer man ut och möter negativitet och folk som nog inte vet var social betyder.

Iaf så blev dagen mycket mer roligare när jag bokade tid för en föreläsning på hudoteket om Detox (spännande) och sen bokade jag även in mig på Powerplate-intro, om man köpte ett 10-kort så fick man det hela mycket billigare, dem hade något speciellt erbjudande den 7/11. Så det ska bli riktigt skoj och se om det verkligen fungerar att bli mer tränad genom att stå på en maskin som vibrerar haha. Vi får se jag håller er uppdaterad!!!
Jag ska även köpa gymkort+gympa på friskis&svettis, känner verkligen att jag behöver kommer igång, tror aldrig jag har vägt så här mycket i hela mitt liv haha. Jag vill helt enkelt komma i form, få lite mer muskler och energi :) Så det ska bli roligt att börja leva lite hälsosammare haha. Men det kommer att bli tufft tror jag, en chokladfreak som jag haha!!


Kommentarer
Postat av: C a m i l l a

Det låter helt rätt att du tackade nej till erbjudandet om extrajobb, om du inte alls trivs där. Det finns fler ställen ju! :)

Så det ska bli hurtiga-Madde igen nu. =) Minns då du var på plan13 varje dag och tränade sista veckan på sommaren.

Kramkram!

2008-10-23 @ 11:03:22
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0