Shopping-vägen till avkoppling!!


Kommentarer
Postat av: mikael

Hej!



ja du kan du :) bra att du är glad och avkopplad när du handlar då.... :)

2008-10-05 @ 14:42:50
Postat av: C a m i l l a

Goddagens! Det var verkligen Maddiga kläder det där. Jättefina! :) Jag är fortfarande avis på din svarta Adidasjacka, den guldiga.... =)

Kram på dig!

Och vi saknar dig också, massor!!! Strunta i Jönköping och kom och jobba med oss i stället... =)

Kram!

2008-10-05 @ 15:02:50
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com
Postat av: Anna B

Madelenii din blogg är jättefin. Kul att se lite kläder, kanske få lite inspiration :-). Jag köpte också stövlar igår. 200 kr för ett par med klack och läckert spänne, dunderkap tyckte jag.



Vad fin du är i grönkläder, lika fin inuti förståss. Jag är säker på att du platsar på vilken akut som helst, om du vill. Ser att du är saknad i Gävle.



Kram till dig och "flickorna".

2008-10-05 @ 20:35:04
Postat av: C a m i l l a

God kväll!

Vaaa? Shoppat Mary Kay för 4000:-, där ligger jag verkligen i lä! Bonustjejen skulle dra med mig på Mary Kay-demonstration i höst, spännande. Men det låter ju som hemska priser...

Jag shoppar på lite lagom, en blandning av kläder och heminredningsgrejor. =) Skulle behöva nya jeans, så när nästa lön kommer blir det nog ett par Diesel inköpta.

Du får höra av dig sedan om krämerna var bra...

Jag beställde ju Dermalogica och tycker att de är bra, naturliga och utan en massa onödiga tillsatser. Däremot får jag finnar av den... ha ha... ;) Men jag intalar mig att huden kanske måste vänja sig av med lite gifter eller så...

K R A M!

2008-10-06 @ 19:22:55
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com
Postat av: C a m i l l a

Goddagens! Du är utmanad hos mig idag.... angående shopping. =)

Kram!

2008-10-08 @ 16:09:08
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0