Shoppingvanor

Jag har blivit utmanad av Camilla om mina shoppingvanor.


1. Hur mycket slösar du ungefär i månaden på kläder, smink och skor?
För mycket!! Haha. Beror lite på, en månad kanske det ligger på 2000:- men vanligtvis kanske 500:- till 1000:- per månad.

2. Dyraste plagget/skorna du köpt?
Hm, dyraste. Tror inte jag har köpt något riktigt dyrt dyrt. Dyraste plagget var nog ett par jeans för 1300:- men om man kan räkna med solglasögon så har jag köpt ett par Dolce&Gabana för 2000:-

3. Bästa fynd i år?
Jag lyckas aldrig fynda.

4. Ett köp som fortfarande finns i garderoben med prislappen kvar?
Mina senaste inköp, se inlägget nedan - jeansvästen och den gråa tröjan. Men det beror på att jag inte hunnit använda dem än :P

5. Hur många par skor har du hittills köpt under 2008?
Oj svår fråga, hm få se. Omkring 7 par. Inte så många.

6. Om jag gav dig 1000 kronor, vad skulle du köpa för dem?
Jag skulle nog investera i ett par riktigt snygg högklackade skor från Skorette, men jag skulle vara tvungen och lägga till lite mer för att "kunna" köpa dem.

7. Hur mycket pengar är du villig att spendera på en vinterjacka?
Hur mycket som helst om det verkligen är en vinterjacka man "måste" bara ha. Men plånboken säger än annan sak.

8. Brukar du dölja dina påsar när du kommer hem efter en shoppingrunda, för att slippa höra klagomål över ditt sätt att spendera pengar?
Ja, det kan ja inte förneka.

9. Spara eller slösa?
Spara är ju smart men jag är nog rätt bra att slösa på bra saker, haha.

10. Dina fem senaste köp?
♥ Produkter från MaryKay
♥ Ett par nya stövlar med låg klack
♥ En jeansväst
♥ En svart kofta/cardigan från Gina Tricot
♥ Svara skinn handskar från Åhlens

Kommentarer
Postat av: C a m i l l a

Hej! :) Vad kul att du gjorde utmaningen! =) Det var ju inte så hemska svar som jag tänk mig, med tanke på sista veckornas shopping... hi hi...

Däremot blev det något fel med länken till mig, för man hamnar hos Nergårds-Emma. Inte fy skam det heller i och för sig. =)

I dag har jag shoppat ingenting! :)

Eller jo... jag var ju hos optikern och kollde linserna och köpte nya för 3 månader, vilket kostade exakt 1000 kr... suck.

Den MaryKay mot blank hy skulle jag gärna vilja veta namnet på. =)

Kram!

2008-10-09 @ 21:13:49
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0