En fartfylld dag..


Det har varit en lång dag idag, men det gick bra trots nästan alla dubbelbokningar. Dagen började med ett besök där jag fick klarbesked att jag kan börja träna igen. Därefter så blev det makeup-kurs med MaryKay produkter, jag och Hanna blev riktigt snygga. Vi fick pröva det nya mineral sminket, blev riktigt snyggt och kändes jätte bra. Hanna investerade och blev några sminkprodukter rikare - bra gjort Hanna!!!

Jag vill också köpa sen men jag måste vänta för min plånbok känner fortfarande av de underbara hudvårdsprodukterna jag köpte förra månaden, haha tyvärr så kan man inte få allt. Men så fort jag kan så ska jag nog köpa lite. Är verkligen sugen på att pröva mineralsmink, det ska ju tydligen vara väldigt bra för huden.

Efter 2 sminktimmar följde ett APT-möte på min LIA-plats. Skulle hålla en kort presentation, det gick bättre än förväntat men jag tror fortfarande att det lutar mer mot att inte jobba där, chefen vill verkligen ha mig där så hon vill att jag ska tänka om. Behöver fundera lite mer. Nu vet alla där hur jag känner och det kanske får dem att fundera lite. När klockan blev 18:30 så började föreläsningen på Hudoteket med Ullrika Davidsson om Detox. Var en väldigt intressant föreläsning, känner mig pushad till att göra en 14-dagars detox, finns väldigt många intressanta recept i hennes bok. Jag kan inte föreställa mig just nu att jag kommer att gilla att mumsa i mig alger istället för choklad men man ska aldrig säga aldrig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0