Hundledig!!

Lördag idag, hundledig den här helgen. Känns så tyst och tomt i lägenheten utan dem små liven. Det var meningen att dem bara skulle vara borta från igår till idag, men dem ringde nyss och fråga om dem fick ha doggsen en natt till. Antar att dem smält för Saga och Bellas charm ;) Jag menar vem gör inte det. Gu vad ja saknar dem, riktig hönsmamma känner jag mig. Men imorgon får ja äntligen se sötnosarna igen, ska bli så kul. Längtar haha!!!

 





Sötnosar dem är!!

Igår blev det utekväll, helt okej ganska roligt blev det. Uppdaterar med lite bilder senare.

Hände några små missöden,

först välte jag och Hanna ner en ljusstake när vi skulle ta kort, sen så gick brandalarmet inne
 
på klubben vilket gjorde så att man fick springa ut och stå och frysa medan

brandbilarna kom och kunde konstaterar att det inte var någon

fara. Men den här lilla fejkbranden gjorde så att jag

förlorade men nyinköpta Cosmopolitan!!

Lite bitter!!






Kommentarer
Postat av: C a m i l l a

Nä, vilka söta små krabater! =) Och värsta lyx-stolen från IKEA har de att sova i också. :)

Ni verkar ha haft en kul tjejkväll ute, men förstår att det var surt med drinken... =) Har faktiskt aldrig provat Cosmopolitan, får väl göra det tror jag. :)

Kramkram!

2008-09-23 @ 09:40:17
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com
Postat av: C a m i l l a

Nä, vilka söta små krabater! =) Och värsta lyx-stolen från IKEA har de att sova i också. :)

Ni verkar ha haft en kul tjejkväll ute, men förstår att det var surt med drinken... =) Har faktiskt aldrig provat Cosmopolitan, får väl göra det tror jag. :)

Kramkram!

2008-09-23 @ 09:40:35
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0