Bröllopsduellen



Har nyss kommit hem från bio, jag gick faktiskt själv. Filmen var Bröllopsduellen. Efter tacobuffe på after work med några vänner så kändes det inte riktigt som jag var reda att åka hem. Två av mina kompisar skulle egentligen följt med på bio men dem ändrade sig. Tycker filmen var en väldigt passande film nu när livet inte är så perfekt. Fick skratta lite, man undrar om man själv kommer stå där en vacker dag i vit klänning?? Den tanken känns lite långt borta men drömmen finns ju alltid.

Ganska dålig på att uppdatera min blogg nu för tiden men min strömkabel till min dator funkar inte, så jag väntar på att få hem en ny. Känns lite roligare att blogga då när man kan använda sig utav photoshop och andra bildredigerar program. Okej, det kanske inte är min enda andledning till varför jag inte har bloggat på ett tag. I kort så mår jag väl sådär och har inte haft så mycket ork till saker och ting än att bara vara. Jag har faktiskt sovit i 2 dagar och då menar jag inte sovit som vanligt utan mer 24 h i 2 dagar. Jag antar att man måste må så här ett tag för att kunna må bra igen.

Jag vet inte hur jag ska känna eller vara just nu. Det är som att leva lite i en dimma. Jag vet inte hur mitt liv kommer att se ut framöver, men vem vet det egentligen?? Det enda jag kan göra är att försöka ta dagen som den kommer och bara fokusera på det. Ibland är det bara lättare att säga att man mår bra och bara låta allt falla samman i ordet "bra". Bra är det ordet jag håller fast vid nu, det är det som känns bäst. Allt annat prat känns bara överflödigt och jobbigt. För egentligen vad finns det att prata om?? Jag orkar inte älta eller prata om det. Det är som det är och jag vill inte prata om det. Det blir nog lättare när skolan börjar på tisdag då har man något som tvingar upp en ur sängen iaf. Allt blir nog mer hanterbart och lättare allt eftersom, är det inte så man brukar säga?! 

Visst jag vet att det låter väldigt tragiskt att gå på bio själv men faktiskt var det ganska okej. Det passade mig just idag. Filmen var grym och jag rekommenderar den varmt vidare, ett måste att se enligt mig själv!!

Kommentarer
Postat av: C a m i l l a

Modigt att gå på bio själv, det skulle jag inte våga...

Ska lägga den där filmen på minnet.

Du, var köpte du det där halsbandet till Saga? Jag kikade på Djurmagasinet, men de hade aldrig haft några där. Var det på Jennys hund & katt kanske?

Kram kram!

2009-01-16 @ 22:00:07
URL: http://www.camillaslillablogg.blogspot.com
Postat av: Anna

Pussar och kramar i massor...........varma. Lillsyrran somnade nyss och snusade bredvid. Hon sov gott nu:-). Hoppas du får sova lika gott. Vi älskar dig.

2009-01-16 @ 22:15:26
Postat av: Linda

Hej vännen !



Ville bara lämna en liten kommentar på att jag tänker på dig! :)



Hoppas att du får en riktigt trevlig helg! Har lagt in ditt nummer nu så att jag har det :)



Saknar dig!! Varma Kramar // Linda









2009-01-16 @ 23:48:28
URL: http://lindapersson86.blogg.se/
Postat av: Andréas

Åh, jag vill också se den filmen. Kanske jag ska våga mig på att gå själv på bio jag med då. Håller på och letar för fullt efter skivorna samtidigt som jag städar. Så förhoppningsvis kommer det fler roliga gymnasiebilder nästa gång :)



Jag vaknade 19 idag så jag har totalvänt dygnet nu. Lyllos dig som har skolan att gå till, jag vill ha ett jobb och det är Nu!



Ta hand om dig gumman, så hörs vi snart!



Kram

Andréas

2009-01-17 @ 02:59:08
URL: http://mrspeakerphone.blogg.se/
Postat av: Catta på akuten Gävle

Hejsan ! Hoppas du blir piggare snart och ser lite ljusare på tillvaron. Det blir ju vår och sommar snart !!! Hoppas du vill jobba hos oss i sommar !! Ha de så bra ! Saknar dig !! Catta

2009-01-17 @ 09:29:09
Postat av: Sandra

Jag vet PRECIS hur du känner vännen och jag säger inte så för att ha medlidande/sympati eller vad det heter med dig. Jag vet hur det känns, kort sagt, trots allt så kommer det bli bra i slutändan även fast det kommer pissiga tider. Ta en dag i taget även fast det är svårt, paniken drar över en och man känner inte vad som är rätt/fel i vissa lägen men i slutändan brukar det bli bra å lösa sig. Tänk att du ska kämpa dig igenom den här terminen och under den tiden tror jag du kommer känna vad du vill göra. Känn efter vad du känner för och är bäst för dig och skit i vad andra tycker, det är svårt men det blir bäst så. Det blir studieuppehåll för min del iaf 1år, kanske läser ngn kurs för å se om det går å går det inte så går det inte.. Fast det är jobbigt ibland å ha i åtanke om vad andra tycker om ens beslut men samtidigt känns det skönt när vänner/familj säger att man ska göra det som känns bäst för en själv. Kramar från en drabbel-sandra!

2009-01-17 @ 14:38:25
URL: http://s860425.blogg.se/
Postat av: micke bergling

Du vet var du kan nå mig! Älskar dig//Pappa

2009-01-17 @ 20:18:10
URL: http://berglings.pixyblog.com/
Postat av: C a m i l l a

Hellooooo.... where are you? Hoppas att du mår bättre nu.

Stor kram!

2009-02-06 @ 17:14:33
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0