Tiden går ...



Tiden går fort ibland, ibland har man så många funderingar och livet och framtiden. Det blir inte alltid som man tänkt det. Min tid i Frankrike i Nice var helt underbar och jag kan inte säga att önskan inte fortfarande finns att åka tillbaks dit en vacker dag, på något kontigt sätt kände jag mig hemma därborta :)
Hade tenta i kodning i torsdags, gick helt okej, satt i hela 5 timmar av 6 möjliga faktiskt. I vanliga fall brukar ja vara den som är först ut haha, vet inte om det är något positivt eller negativt!! Men jag tror jag klarade den. Har en ny tenta nu på fredag, medicinsk terminologi, jag håller tummarna för att jag klarar den nu. Orkar inte ha den kvarhängande för evigt!! Klarade VG i medicinsk engelska, de va ju bra!!



Usch jag skulle bara vilja lägga mig i sängen och dra täcket över huvudet och sova tills allt känns roligt och bra igen. Om det ändå vore så enkelt??
Måste lista ut vad jag vill och vad jag ska göra framöver, okej jag har 5 månader kvar tills skolan är slut men det känns ändå inte som tillräckligt med tid. Vart ska ja jobba i sommar? Ska ja plugga vidare i höst? Ta ett år off med jobb och resa? Eller bara va...

Deprimerande..
Ibland känns allt så likgiltligt bara..
2009 har redan börjat ändra saker och ting, stora förändringar.


Kommentarer
Postat av: C a m i l l a

Livet är inte alltid lätt och det är drygt då de stora frågorna bara ramlar över en... Men ta en dag i taget och lyssna på ditt hjärta och magkänsla, så brukar det lösa sig.

Var du i Nice länge? Jag var också där med ex-mannen... ja, när kan det ha varit... 2001 kanske. Så himla mysigt på Franska rivieran ju! Där skulle jag gärna tillbringa ett halvår.

Miss you!

Kram kram!

2009-01-12 @ 12:40:27
URL: http://www.camillaslillablogg.blogspot.com
Postat av: micke bergling

Grattis till ditt VG, bra gjort... du har nu fem månader kvar.. 5 kom i håg det! du behöver ej ta något beslut över dit resterande liv just nu.. livet är livet kommer att se olika ut beroende på var du är. Nu är du 22 år kom i håg det. Vi älskar dig alla, och gör vad du känner att du vill göra. Jobba ett tag om du känner det, plugga om du känner för det. Men kom i håg att du väljer dit liv inte någon annan, så är det bara. Du själv tar ansvar för dit liv! och hur det kommer att se ut vet vi bara efter vårat liv här på jorden. Att deppa nu är inte så smart tycker jag, för när du kan välja att göra något gott för någon annan! eller gå ut och gå, foto lite , eller njut av dagen.. ja du kan göra mycket om du vill. Men du kan bara lyssna på dig själv så blir det bra, Anna säger pussa på na.. alla vi mådde gott de dagar du var hos oss i viken.. Puss //Pappa

2009-01-12 @ 18:46:47
URL: http://berglings.pixyblog.com/
Postat av: Anonym

Grattis till dit vg, bra gjort. ta inte i så mycket.. livet går vidare. nu är det fem månader kvar av detta. du har varit super duktig som kommit så här långt, glöm inte det. Var ej deppad, för du kan ju välja att vara peppad i stället. du kan ha de bra, ut och foto, skriv, rita, motionera, äta gott, njuta av livet genom att våga göra något nytt. vi alla i viken älskar dig och är super stolta över dig och dit liv. Alla skickar många pussar till dig.. du kan ju fet glömma att deppa nu när jag gett dig en massa tipps på saker som gör en glad.. tänk på mig så får du dig ett gott skratt/jag finns på you tube du vet... leende guld br...

2009-01-12 @ 19:05:53
URL: http://berglings.pixyblog.com/
Postat av: micke bergling

Här kommer en till!



Grattis till dit vg, bra gjort. ta inte i så mycket.. livet går vidare. nu är det fem månader kvar av detta. du har varit super duktig som kommit så här långt, glöm inte det. Var ej deppad, för du kan ju välja att vara peppad i stället. du kan ha de bra, ut och foto, skriv, rita, motionera, äta gott, njuta av livet genom att våga göra något nytt. vi alla i viken älskar dig och är super stolta över dig och dit liv. Alla skickar många pussar till dig.. du kan ju fet glömma att deppa nu när jag gett dig en massa tipps på saker som gör en glad.. tänk på mig så får du dig ett gott skratt/jag finns på you tube du vet... leende guld br...

2009-01-12 @ 19:08:39
URL: http://berglings.pixyblog.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0