ÄNTLIGEN!!



En bra bok, blir till bra film. Så roligt, måste gå och se den. Älskar Sophie Kinsellas bokserie med Shopaholic, verkligen roliga böcker att läsa. Får se om jag lyckas få med någon av mina vänner på biopremiären, men det tror jag. Haha!!

Då har man någonting att se fram emot. Spännande, får se hur filmen lever upp till boken. Jag återkommer om min åsikt.


Idag är det lördag, var ner till gymmet vid halv elva sen har jag tvättat från tolv till fem. Faktiskt ganska roligt idag att tvätta haha, lägga in i maskiner, hänga o sen vika :) Vilket nöje!! Har pluggat lite med, men har en liten paus nu. Har läxa som ska in på måndag och sen har jag två tentor denna månad.

Vet inte varför men jag är såååå shopping sugen. Beror väl på alla vårkläder som har kommit och nya skor. Finns så mycket snyggt, härliga färger och kul mode i år. Får väl se när nästa shoppingtur blir. Längtar faktiskt tills det finns lite mer i min halvtrasiga plånbok som är fylld med kvitton istället för härliga sedlar.

Ska nog kika in på eleven.se nu och se om dem har fått in några roliga produkter. Upptäckte Smashbox genom dem, riktigt bra smink. Så till alla er som ska uppdatera ert sminkföråd, logga in på eleven.se och frossa i Smashbox produkter. Leveransen från den sida kan du få redan nästa dag om du beställer inom ett visst klockslag.


Kommentarer
Postat av: C a m i l l a

Den filmen måste jag också se. Första boken "En shopaholics bekännelser" läste jag för en månad sedan och "En shopaholic i New York" ligger och väntar i hyllan.

Jag har varit och slitit i Högbo i dag, 11 km skidor blev det. Såå skönt!

Nu ska vi iväg till vänner och äta lördagsmiddag. Mysigt.

Kram på dig!

Hör av dig om du bestämt dig med jobb i sommar, vi är i slutstadiet nu. Har en sista intervju på tisdag, så i mitten/slutet av nästa vecka vore det jättebra om vi visste.

Kram kram!

2009-03-07 @ 17:47:08
URL: http://www.camillaslillablogg.blogspot.com
Postat av: Catta akuten Gävle

Hejsan tjejen ! Den filmen måste jag se !! Synd att du inte kunde komma i sommar men det kanske blir någon annan gång !. Hör av dig om du är i trakterna !! Ha de bra från Catta

2009-03-11 @ 12:04:26
Postat av: Sandra

Hej vännen :)

Allt är bra här, ingen bäbis än inte men det är ju 3veckor kvar också så :P Hur är det med dig?

Du är nog inte den enda som är shoppingsugen! Haha, tänk vad härligt det ska bli sen i höst när man kommit ner i sin normala form igen och kan shoppa lite nytt å framförallt använda alla dessa jeans man har igen! Roligt ändå med vår och sommarkläder, får se vart den prioriteringen kommer :)

Hur blir det för dig i sommar? Kramis

2009-03-12 @ 14:54:44
URL: http://s860425.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0