Ny säsong av galna hemmafruar..


           
Nu var det ett bra tag sedan sen jag uppdaterade min blogg. Jag har varit upptagen med att bygga hemsida och allt vad det nu innebär så jag har inte haft energin till att blogga. Ganska trött på html-kodning just nu men jag tänkte att jag lära ta mig i kragen och skriva något inlägg så att ni vet att jag inte är helt spårlöst försvunnen. Har planer att jobba på en ny header med, får se kanske blir det av till helgen :)

Har kommit igång med träningen nu ganska bra, denna vecka har det blivit måndag och nu idag efter skolan. Förra veckan blev det väl runt 3-4 ggr. Känns så skönt, man blir så glad efteråt hahaha!! Ja just det när Hanna o ja var på gymmet idag så såg vi världens coolaste tant, hon kanske var runt 80 år sådär med rullat vit hår och en fin färg på läppstiftet. Hon satt vid ben-maskinen brevid oss, tyckte hon var rätt häftig liksom, sen när vi kollade vad hon tog i vikt så tog hon mer än vad jag och Hanna tar hahahahahaha. Cool tant asså, borde ha frågat om jag fick ta en bild. Riktigt pigg 80-åring. Så vill jag också vara när ja blir så gammal.

Annars, världen rullar på. Längtar tills våren börjar komma nu, så less på allt grått och snöregn!! En solresa i sommar skulle sitta fint. Ikväll är det Desperate Housewives premiär på nya säsöngen, de kan väl ingen missa :P
Ska över till Hanna med doggsen, tror dem får lite ostbollar av Patrick (hennes pojkvän) så ja tror dem vill glatt följa med. Det vill dem såklart annars också men jag tror dem blir lyckligt överaskad om dem får någon ostboll eller två =)

Så glöm nu inte att titta på premiären ikväll, klockan 21:00 på TV5.
Spännande, går rykte om att någon av hemmafruarna ska lämna oss?? Hmmm..

Kommentarer
Postat av: Catta på akuten Gävle

Hej tjejen ! Jobbar kväll och gick då in och kollade om du hade uppdaterat bloggen. Vi hoppas att du vill komma och jobba i sommar, håller tummarna !! Ha de gott/Catta

2009-03-04 @ 18:26:15
Postat av: Anna B

Hej igen! Kul att du är tillbaka så att man vet lite mer om hur du har det:-). Jag vet att jag är dålig på att höra mig för men jag blir uppdaterad av pappa :-). Tänker på dig och hoppas du har det bra. Kul att du har kommit igång med träningen, hade önskat att jag kunde säga detsamma. Idag har jag blekt och klippt håret för att muntra upp mig lite i vintermörkret. Riktigt blondie :-). pappa kom nyss in från en 7 km runda på 36,20 min!!!!Han börjar bli snabb farsguben din :-). Nu ska jag gå och lägga mig, Tuva sover och Linn tittar på Tv och hälsar till dig nu.



Krrrraaaammmar ifrån mig,,,pussa på flickorna.

2009-03-04 @ 21:23:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0